منهول فاضلاب

ساخت وبلاگ

آخرین مطالب

امکانات وب

منهول فاضلاب

منهول پلی اتیلن باید در فواصل زمانی خاصی نصب شود تا عملیات منظم و بدون مشکلات زیرساخت ها، سیستم های باران، سیستم های زهکشی و سیستم های فاضلاب شهر های مدرن صورت پذیرد. منهول معمولی که در زیرساخت ها و سیستم های فاضلاب کار می کنند، به دلیل کمبود مقاومت در برابر مواد شیمیایی، ساختار سنگین و بزرگ، چالش های تولید، انتقال، کاربرد و نصب، جایگزین منهول با تکنولوژی پیشرفته از پلی اتیلن می شوند. منهول پلی اتیلن PE به طور گسترده ای در فرایند آب، خطوط بازگشتی یا خطوط آب استفاده می شود که به دلیل ویژگی های برتر آنها نیاز به گردش مداوم در کارخانه های صنعتی می باشد.

 

فروش منهول فاضلاب

فروش منهول پلی اتیلن پیش ساخته توسط دو دسته از شرکت‌ها و کارخانه‌ها انجام می شود یکی تامین کننده منهول‌های پلاستیکی و دیگری تولید کننده منهول پلی اتیلن. شما برای خرید منهول پلی اتیلنی نیاز به لیست قیمت منهول‌ها خواهید داشت. اینکه مهندس مشاور کدام نوع منهول را برای شما در نقشه تعیین کرده باشد کار شما در خرید منهول کار ساده ای خواهد بود و کافی است به یکی از تولیدکننده ها تماس بگیرید ولی اینکه خود مشاور یک پروژه باشید و قصد تعیین نوع آدم رو را داشته باشید باید به قسمت مزایا و معایب انواع منهول‌ها مراجعه کنید.

 

 

خصوصیات و ویژگی منهول فاضلاب

منهول ها از لحاظ مواد مورد استفاده در ساخت به انواع منهول پیش ساخته، منهول بتنی، منهول آجری، منهول های GRP ، منهول های پلی اتیلنی تقسیم بندی می شوند.

جهت استعلام قیمت منهول های پلی اتیلن تولیدی شرکت ناب زیست اعم از تکجداره و دوجداره می توانید با شماره 02188721092 – تماس حاصل فرمائید.

 

قیمت منهول فاضلاب

منهول فاضلاب نسبت به سایر انواع خصوصیات و ویژگی های بهتری دارند در قسمت ساخت و راه اندازی هزینه ی کم تری دارند. نصب آن ها آسان تر است، نیاز به ماشین آلات سنگین ندارند، در محیط های مختلف از جمله محیط های دارای رطوبت بالا قابل استفاده هستند و تغییر سایز آن به راحتی امکان پذیر و طول عمر بالاتری دارند، در برابر فشارهای مختلف ، سایش، میکروارگانیسم ها و جوندگان  مقاوم هستند و هم چنین قابل بازیافت نیز هستند.

دقت کنید کارفرمایی که کلی هزینه می نماید و بجای منهول بتنی از منهول پلی اتینی استفاده می کند می بایست برای درپوش یا درب منهول نیز از نمونه های پلی اتیلنی و کامپوزیتی استفاده کند چرا که درب منهول بتنی بدلیل سختی در باز و بسته کردن قطعا به منهول پلی اتیلنی آسیب خواهد رساند. استحکام منهول‌های پلی اتیلنی از نوع استحکام فشاری است و دقت کنید این آدم‌روها استحکام ضربه ای پایینی دارند و بهنگام نصب باید نهایت ظرافت در اجرا بعمل آید. در هر صورت فروش منهول پلی اتیلن کار ساده ای نیست و اگر شما میخواهید به این امر مبادرت کنید حتما تولید کننده مطمئن و با تجربه ای را بیابید تا از دانش و تجربه تولید کننده اصلی استفاده نموده و بتوانید در امر فروش منهول پلی اتیلن موفق باشید.

 

تکنولوژی قالب گیری چرخشی

مواد خام PE تحت حرارت بالا ذوب می شوند و تولید با استفاده از روش های ویژه با شکل دادن قطعه به شکل قالب چرخشی تحقق می یابد. در پایان دوره خنک شدن آن سخت تر می شود و یک عضو منهول می شود. منهول تولید شده توسط برش لوله های مارپیچی یا راه راه ساخته شده از پلی اتیلن با توجه به طراحی پروژه و پیوستن به آنها با استفاده از روش جوشکاری اکستروژن.

منهول پلی اتیلن در واقع عبارت است از نوعی از اتصالات که می تواند چند شبکه و خط راه رو را به یکدیگر وصل کند. منهول پلی اتیلن در واقع یک مخزن فابریک است که عموما برای اتصال خطوط فاضلاب ها ساخته می شود و از جنس پلی اتیلن می باشد. در واقع این محصول یک محصول پلیمری با ویژگی های مطلوب است که جایگزین سایر منهول های صنعتی مانند منهول های بتنی شده است. منهول ها در نهایت در مناطق استفاده شده، ایستگاه های دسترسی ایجاد می کنند تا بتوان امکان بازدید مناسب از خطوط فاضلاب و تعمیر و نگهداری آنها را به شکل درستی فراهم کرد. منهول پلی اتیلن سازه ای به شکل عمودی است که برای زهکشی ثیقلی و مسیر فاضلاب کاربرد دارد. نام دیگر منهول پلی اتیلن آدم رو می باشد.lمنهولهای پلی اتیلن غالبا به صورت چند وجهی تولید میگردند و این امر به جهت اتصال خطوط فاضلاب از نقاط مختلف شکل میگیرد .

ما در سایت ناب زیست نتوانستیم لیست قیمت منهول‌های پلی اتیلنی را قرار دهیم چرا که پارامترهای تاثیرگذار در قیمت بسیار زیاد بوده که در ادامه به آنها اشاره خواهیم نمود. حتی چنانچه نرم افزاری طراحی گردد که تمامی 10 پارامتر موثر در تعیین قیمت منهول پلی اتیلن را مد نظر قرارداده و با سرعت این کار را انجام دهد بدلیل تغییر لحظه ای قیمت مواد اولیه پتروشیمی اعم از پلی اتیلن EX3 مدل H.D.P.E و یا EX3 مدل 3840 تقریبا در اختیار گذاشتن لیست قیمت بروز منهول پلی اتیلن امکان پذیر نیست.

 

نگهداری منهول فاضلاب

منهول پلی اتیلن که به صورت استاندارد تولید شده باشد و از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، را می توان به مدت یک سال در فضای باز نگهداری کرد بدون آن که آسیبی به این منهول ها وارد گردد. به منظور بالا بردن شرایط مطلوب جهت نگهداری منهول پلی اتیلن، مواد تشکیل دهنده آن شامل افزودنی های ضد پرتو فرا بنفش می باشند.

 

منهول فاضلاب...
ما را در سایت منهول فاضلاب دنبال می کنید

برچسب : منهول پلی اتیلن,کارخانه منهول پلی اتیلن,تولید کننده منهول پلی اتیلن,قیمت منهول پلی اتیلن, نویسنده : ناب زیست sewagemanhole بازدید : 174 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 19:46